Wednesday, October 17, 2018

BUNTING BANNER BACKDROP 2018

PERHATIAN BUAT SEMUA USAHAWAN!!
.
Tahukah anda bagaimanakah nak menarik ramai pelanggan datang ke premis? Tahukah anda Bagaimana nak buat premis anda nampak gah dan buat pelanggan rasa tertarik untuk singgah ke gerai anda? Jawapannya seperti gambar diatas. Set complete package business akan buat pelanggan teruja nak tgk apa yang anda jual. Sebab dari jauh premis anda dah buat pelanggan tertarik. iklan yang banka buat premis anda kelihatan gah dan meyakinkan. Bila dah datang dekat, lebih mudah untuk anda close sale. Berikan service terbaik dan layan penuh mesra, in shaa allah sale akan berganda.
.
Untuk pelancaran pakej business, harga mampu milik untuk para usahawan, kami buka rm223 sahaja. Tidak termasuk design. Jika anda sudah memiliki design, boleh terus print dalam masa beberapa harı siap! Jika tiada design dan perlukan khidmat kami, boleh xde masalah. kami juga sediakan service untuk design.
.
offer ini kite buka tak lama. Terhad kepada 10 usahawan terawal sahaja. berminat boleh whatsapp team kak sally segera.!! 010-4454767 atau 010-4464767

Post a Comment