Wednesday, February 24, 2016

button badge murah malaysia 2016


HAPPY HOUR!!
PERHATIAN BUAT STUDENT,CIKGU2 πŸ“’πŸ“’πŸ“£πŸ“£
berita menarik untuk anda. Kita ada special offer untuk SEKOLAH, IPT.
Untuk lebih lanjut boleh
whatsapp 0123224767 πŸ“±atau 0122090046πŸ“±

APA KEISTIMEWAAN BUTTON BADGE KAMI??🌸🌸
====================================
✔Pakar membuat button badge size 58mm
✔Perincian setiap design dan kualiti cetakan bertaraf 5 bintang.
✔100 eklusif DESIGN kini diberikan secara PERCUMA!!
✔Anda juga boleh memberikan design karya anda. Tiada sebarang charge dikenakan. Ianya PERCUMA!!
✔Kami juga menerima tempahan custom made.
✔Kami memberikan komitment 100% dalam melaksanakan button badge .
trusted seller.
.
Lebih 10, 000 button badge terjual dalam masa beberapa mgu utk tawaran sale yang lepas.
Ramai artis malaysia juga menerima perkhidmatan kami.
😍😍 Jom kita tgk
APA KATA MEREKAπŸ‘‡πŸ‘‡
================
AMRAN : "family saya sangat suka buttonbadge ini. Terutamanya mak saya. Takde lg masalah tersilap beri "sumbangan"..hahaha..terima kasih button badge event"

SITI : "saya nak pakai urgent.whatsapp arini, esk malam saya dah boleh collect. Sangat cepat dan kualiti tip top.saya beri 5 bintang.terima kasih button badge event"

ASMIRA : "Akak button badge event sangat mesra. Layanan 1st class. Sy order 80pcs dengan 80nama berbeza.xde yg miss.ckup semuanya..kualiti sangat best." TAWARAN HEBAT
==============
✔button badge size 58mm🌸
✔RM1/PCS min order 70pcs🌸
✔PERCUMA 4 design ekslusif (harga asal RM40)🌸
✔PERCUMA 7 nama berbeza🌸

MENYERU BAKAL PENGANTIN/STUDENT/NGO/ CLUB2
Ini adalah masa terbaek untuk menjimatkan kos Anda.

Jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Tunggu apa lagi

whatsapp " SAYA STUDENT" ke 0122090046 atau 0123224767πŸ“±
whatsapp " SAYA CIKGU" ke 0122090046 atau 0123224767πŸ“±

Sekarang!! Kami tunggu ya kiki emoticon

Post a Comment