Friday, February 12, 2016

wedding button badge murah malaysia 2016



Selamat pengantin baru
Buat pasangan merpati 2 sejoli
Maisara & Azwan
Semoga berbahagia hingga ke jannah.. Bagi mereka yang bakal mengadakan event tahun ini, dan nak dapatkan button badge ekslusif dr bbe boleh whatsapp


0122090046 atau 0123224767
0122090046 atau 0123224767
Pin your moments

SALE BUTTON BADGE EVENT
========================
Anda bakal berkahwin tidak lama lagi?
Mahukan majlis berjalan lancar tanpa kerisauan?
Button Badge ekslusif dari BBE dapat membantu Anda.
Kini,
✔Tiada masalah pembahagian kerja.
✔Tiada lagi masalah memperkenalkan mak,ayah, keluarga kepada tetamu yang hadir
✔Dapat menjimatkan kos dan memberikan penghargaan dan kegembiraan kepada kaum keluarga.
APA KEISTIMEWAAN BUTTON BADGE KAMI??
====================================
-Pakar membuat button badge size 58mm
-Perincian setiap design dan kualiti cetakan bertaraf 5 bintang.
-100 eklusif DESIGN kini diberikan secara PERCUMA!!
-Anda juga boleh memberikan design karya anda. Tiada sebarang charge dikenakan. Ianya PERCUMA!!
-Kami juga menerima tempahan custom made.
-Kami memberikan komitment 100% dalam melaksanakan button badge .
trusted seller. Lebih 10, 000 button badge terjual dalam masa beberapa mgu utk tawaran sale yang lepas.
-Ramai artis malaysia juga menerima perkhidmatan kami.
Jom kita tgk
APA KATA MEREKA
================
AMRAN : "family saya sangat suka buttonbadge ini. Terutamanya mak saya. Takde lg masalah tersilap beri "sumbangan"..hahaha..terima kasih button badge event"
SITI : "saya nak pakai urgent.whatsapp arini, esk malam saya dah boleh collect. Sangat cepat dan kualiti tip top.saya beri 5 bintang.terima kasih button badge event"
ASMIRA : "Akak button badge event sangat mesra. Layanan 1st class. Sy order 80pcs dengan 80nama berbeza.xde yg miss.ckup semuanya..kualiti sangat best." TAWARAN HEBAT
==============
* button badge size 58mm
* 4 design ekslusif (harga asal rm40) kini ianya PERCUMA
* RM1/PCS min order 70pcs!! MENYERU BAKAL PENGANTIN/STUDENT/NGO/ CLUB2
Ini adalah masa terbaek untuk menjimatkan kos Anda.
Jangan lepaskan peluang keemasan ini.
Tunggu apa lagi
whatsapp " saya nak" ke 0122090046 atau 0123224767
whatsapp " saya nak" ke 0122090046 atau 0123224767
Sekarang!! Kami tunggu ya kiki emoticon

Post a Comment